loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 21 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)
دلم گرفته ازدلم

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : دلم گرفته ازدلم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




از دلم گرفت تا سلام آخر ترانه هاي اهورا ايمان | Facebook

از دلم گرفت تا سلام آخر ترانه هاي اهورا ايمان , tehran. 258 likes · 1 talking about this. Public Figure.

آدرس : کليک کنيد
شب شعر - دلم گرفته از دلم كه از تو دوره خاطره هات هميشه... - Facebook

دلم گرفته از دلم كه از تو دوره خاطره هات هميشه در حال عبوره چيزي ازم نمونده و هنوز مي سوزم ياد تــو مثـل آتـيـشه مثــل تـنــوره دردي كه از تو با منه...

آدرس : کليک کنيد
خيلي دلم گرفته...

حرف دلم... هيچ شباهتي به يوسف ندارم... نه رسولم,نه زيبايم,نه براي كسي عزيزم,نه چشم به راهي دارم... فقط... در " چاه " افتاده ام!!! + نوشته شده در ساعت 21:36 توسط hasan ...

آدرس : کليک کنيد
دلم گرفته آسمون

دلم گرفته آسمون - شب را خاموش کن بگذار بتابد چشم‌هايت. ... بعضــي وقـتــا انـقــدر از زنــدگــي خـســـتـه مـيـشـــم کـه دلـم مـيـخـواد ..... دلم گرفته از دلم که از تو دوره

آدرس : کليک کنيد
هـــــزار قطعه کوچک از دلـم

به ياد فروغ عزيزم که در خاک شيراز آرام گرفته است ...... خرم آن بقعه كه آرامگه يار آن جاست. راحت جان و شفاي دل بيمار آن جاست. من در اين جاي همين صورت بي جانم و بس. دلم  ...

آدرس : کليک کنيد
دلم گرفته ميدانم ....که ميداني چرا...؟

حس قشنگيه يکي نگرانت باشه، يکي بترسه از اينکه يه روز از دستت بده. سعي کنه ناراحتت نکنه، حس قشنگيه … وقتي ازش جدا ميشي:اس ام اس بده عزيز دلم رسيد؟

آدرس : کليک کنيد
تـارا دخـتـــر رويــاهـا

بعدها هر جــا از دلــم مايه گذاشتـم ... انگار تنور دلتــــ که گـرم باشد نان مهربــاني دلتــــ را ميخوري، ... من ياد گرفته ام که وقتي بغض ميکنم ، وقتي اشک مي ريزم. منتظر هيچ ...

آدرس : کليک کنيد
?( ???•?) تـــكـــه اي از دلـــــــم

2 ژوئن 2013 ... ?(????•?) تـــكـــه اي از دلـــــــم - Damn this dog life .......... ... آغــــــــوشــــ تـو تـــمام قــد مــرا در بـــــر خواهــــد گرفتـــــ.... نـــه فاستونــي نـه ...

آدرس : کليک کنيد
زير آوار فرو ريخته ي عشق از دلم چيزي نمونده که به تو بسپارم...

20 فوريه 2011 ... زير آوار فرو ريخته ي عشق از دلم چيزي نمونده که به تو بسپارم... ... دلم يه اتفاق جديد ميخواد. ... چند روزه که دلم گرفته،دلم ميخواد با يکي حرف بزنم.

آدرس : کليک کنيد
دلم گرفته

دلم گرفته - کاش عاشقت نميشدم! ... تو فقط خانه ي دلت را برايش نگهدار ، اسباب پذيرايي با اوست ... شنبه بيست و هفتم ارديبهشت 1393 17:27 |- تنها -| O?e CM ...

آدرس : کليک کنيد
من از دلم حرف ميزنم...

من از دلم حرف ميزنم. ... چقدر دلم مي خواست تو صف اول نماز جماعت باشم ..... طي تماسي که پدر و مادر عزيز تر از جان شيرين براي احوالپرسي ما گرفته بودند خبر به اطلاع ...

آدرس : کليک کنيد
Mohsen Chavoshi - Boofe Koor.mp4 - YouTube

Sep 5, 2012 ... خواننده : محسن چاوشي ترانه سرا : امير ارجيني آهنگ ساز : محسن چاوشي آلبوم : حريص متن ترانه : دلم گرفته از دلم که از تو دوره خاطره هات هميشه در حال عبوره ...

آدرس : کليک کنيد
همه شب شرار عشقت کشد از دلم زبانه - فيلم - تبيان

4 مارس 2015 ... همه شب شرار عشقت کشد از دلم زبانه/ که ز آبشار چشمم شده سيل خون روانه/ تو بيا به خانه زهرا که علي غريب و تنها/ بگرفته زانوي غم به بغل به کنج خانه ...

آدرس : کليک کنيد
چيزي غير از دلم نمي‌توانم بخوانم - سازمان تبليغات اسلامي

16 ژانويه 2010 ... چيزي غير از دلم نمي‌توانم بخوانم .... شعر روستايي داراي حجب و حيا است چرا که شعر او بر گرفته از اجدادش است روستايي هنوز اجدادش را فراموش نکرده ...

آدرس : کليک کنيد
ازدل تاقلم....

ازدل تاقلم.... خسته ام... خسته ام. ازکسي که مرا غرق خودش کرد. اما. نجاتم نداد! .... عشقم خيلي دلم برات تنگ شده خيلييي کاش ميشد بفهمي ... ميکشيدي. (خيلي دلم گرفته.

آدرس : کليک کنيد
گنجور » سعدي » ديوان اشعار » ملحقات و مفردات » تکه ?

چو بنمودي و بربودي ثبات از عقل و صبر از دل ... برآيد از دلم آهي بسوزد هفت دريا را ... موفق باشيد و در اين کار بزرگ فرهنگي که در پيش گرفته ايد، خدا يارتان باد.

آدرس : کليک کنيد
زير آوار فرو ريخته ي عشق از دلم چيزي نمونده که به تو بسپارم...

20 فوريه 2011 ... زير آوار فرو ريخته ي عشق از دلم چيزي نمونده که به تو بسپارم... ... دلم يه اتفاق جديد ميخواد. ... چند روزه که دلم گرفته،دلم ميخواد با يکي حرف بزنم.

آدرس : کليک کنيد
دلم گرفته

دلم گرفته - کاش عاشقت نميشدم! ... تو فقط خانه ي دلت را برايش نگهدار ، اسباب پذيرايي با اوست ... شنبه بيست و هفتم ارديبهشت 1393 17:27 |- تنها -| O?e CM ...

آدرس : کليک کنيد
من از دلم حرف ميزنم...

من از دلم حرف ميزنم. ... چقدر دلم مي خواست تو صف اول نماز جماعت باشم ..... طي تماسي که پدر و مادر عزيز تر از جان شيرين براي احوالپرسي ما گرفته بودند خبر به اطلاع ...

آدرس : کليک کنيد
Mohsen Chavoshi - Boofe Koor.mp4 - YouTube

Sep 5, 2012 ... خواننده : محسن چاوشي ترانه سرا : امير ارجيني آهنگ ساز : محسن چاوشي آلبوم : حريص متن ترانه : دلم گرفته از دلم که از تو دوره خاطره هات هميشه در حال عبوره ...

آدرس : کليک کنيد
همه شب شرار عشقت کشد از دلم زبانه - فيلم - تبيان

4 مارس 2015 ... همه شب شرار عشقت کشد از دلم زبانه/ که ز آبشار چشمم شده سيل خون روانه/ تو بيا به خانه زهرا که علي غريب و تنها/ بگرفته زانوي غم به بغل به کنج خانه ...

آدرس : کليک کنيد
چيزي غير از دلم نمي‌توانم بخوانم - سازمان تبليغات اسلامي

16 ژانويه 2010 ... چيزي غير از دلم نمي‌توانم بخوانم .... شعر روستايي داراي حجب و حيا است چرا که شعر او بر گرفته از اجدادش است روستايي هنوز اجدادش را فراموش نکرده ...

آدرس : کليک کنيد
ازدل تاقلم....

ازدل تاقلم.... خسته ام... خسته ام. ازکسي که مرا غرق خودش کرد. اما. نجاتم نداد! .... عشقم خيلي دلم برات تنگ شده خيلييي کاش ميشد بفهمي ... ميکشيدي. (خيلي دلم گرفته.

آدرس : کليک کنيد
گنجور » سعدي » ديوان اشعار » ملحقات و مفردات » تکه ?

چو بنمودي و بربودي ثبات از عقل و صبر از دل ... برآيد از دلم آهي بسوزد هفت دريا را ... موفق باشيد و در اين کار بزرگ فرهنگي که در پيش گرفته ايد، خدا يارتان باد.

آدرس : کليک کنيد
زير آوار فرو ريخته ي عشق از دلم چيزي نمونده که به تو بسپارم...

20 فوريه 2011 ... زير آوار فرو ريخته ي عشق از دلم چيزي نمونده که به تو بسپارم... ... دلم يه اتفاق جديد ميخواد. ... چند روزه که دلم گرفته،دلم ميخواد با يکي حرف بزنم.

آدرس : کليک کنيد
دلم گرفته

دلم گرفته - کاش عاشقت نميشدم! ... تو فقط خانه ي دلت را برايش نگهدار ، اسباب پذيرايي با اوست ... شنبه بيست و هفتم ارديبهشت 1393 17:27 |- تنها -| O?e CM ...

آدرس : کليک کنيد
من از دلم حرف ميزنم...

من از دلم حرف ميزنم. ... چقدر دلم مي خواست تو صف اول نماز جماعت باشم ..... طي تماسي که پدر و مادر عزيز تر از جان شيرين براي احوالپرسي ما گرفته بودند خبر به اطلاع ...

آدرس : کليک کنيد
Mohsen Chavoshi - Boofe Koor.mp4 - YouTube

Sep 5, 2012 ... خواننده : محسن چاوشي ترانه سرا : امير ارجيني آهنگ ساز : محسن چاوشي آلبوم : حريص متن ترانه : دلم گرفته از دلم که از تو دوره خاطره هات هميشه در حال عبوره ...

آدرس : کليک کنيد
همه شب شرار عشقت کشد از دلم زبانه - فيلم - تبيان

4 مارس 2015 ... همه شب شرار عشقت کشد از دلم زبانه/ که ز آبشار چشمم شده سيل خون روانه/ تو بيا به خانه زهرا که علي غريب و تنها/ بگرفته زانوي غم به بغل به کنج خانه ...

آدرس : کليک کنيد
چيزي غير از دلم نمي‌توانم بخوانم - سازمان تبليغات اسلامي

16 ژانويه 2010 ... چيزي غير از دلم نمي‌توانم بخوانم .... شعر روستايي داراي حجب و حيا است چرا که شعر او بر گرفته از اجدادش است روستايي هنوز اجدادش را فراموش نکرده ...

آدرس : کليک کنيد
ازدل تاقلم....

ازدل تاقلم.... خسته ام... خسته ام. ازکسي که مرا غرق خودش کرد. اما. نجاتم نداد! .... عشقم خيلي دلم برات تنگ شده خيلييي کاش ميشد بفهمي ... ميکشيدي. (خيلي دلم گرفته.

آدرس : کليک کنيد
گنجور » سعدي » ديوان اشعار » ملحقات و مفردات » تکه ?

چو بنمودي و بربودي ثبات از عقل و صبر از دل ... برآيد از دلم آهي بسوزد هفت دريا را ... موفق باشيد و در اين کار بزرگ فرهنگي که در پيش گرفته ايد، خدا يارتان باد.

آدرس : کليک کنيد
حافظ (غزليات)/هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود - ويکي‌نبشته

13 دسامبر 2011 ... هر چه جز بار غمت بر دل مسکين من است, برود از دل من وز دل من آن نرود. آن چنان مهر توام در دل و جان جاي گرفت, که اگر سر برود از دل و از جان نرود. گر رود از پي ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود و متن آهنگ سالگرد حميد - ايران ترانه

يک سال گذشت و ياد تو هنوز نرفته از دلم يک سال گذشت و در پي يه آرزوي باطلم يک سال گذشت و ياد تو هنوز نرفته از دلم يک سال ... دلم گرفته خوب من بيا نوازشم بکن

آدرس : کليک کنيد
برگـــي از دفتــــردلــــــمـ

چرا با بودنت درد از دلم برنميداري و شادي را به اين زندگي بر نميگرداني که ما هم ... بابا ديروز نبودي ببيني وقت املا گفتن براي دختر همسايه چه بغضي گلويم را گرفت.

آدرس : کليک کنيد
رازهاي دل عاشق

رازهاي دل عاشق - حرف هايي ازدل عاشق ها. ... حتي يک ثانيه را با فرض بر اين که آنها خودشان از دل شما خبر دارند از دست ندهيد؛ زيرا اگر ديگر آنها نباشند، .... امروزم دلم گرفته.

آدرس : کليک کنيد
دنياي خسته دلم - سايه هاي زندگي من

بازم دلم گرفته اومدم مث هميشه بنويسم دلم ميخواد حرفاي دلموبريزم بيرون،خيلي وقته ..... صبرم لبريزشده اين من نيستم مينويسم اينها حرفايي هست که ازدلم سرازيرشدن.

آدرس : کليک کنيد
کد آهنگ پيشواز ايرانسل و همراه اول محسن چاووشي - انجمن هاي پيچک

15 دسامبر 2012 ... 3312318 بوف کور قطعه2( دلم گرفته از دلم که از تو دوره..)3312324 غم وشادي(توي اين خرابه ي متروکه،تو که نيستي همه چي مشکوکه..)3312325 غم وشادي ...

آدرس : کليک کنيد
آنچه از دل آيد. بر دل نشيند!

ازت انتظار نداشتم تو دل منو شکستي "داداشي". + نوشته شده در دوشنبه ... مرهمي جنس محبت ميذارم. *امشب آسمون گرفته نازنين ... ديگه از دلم گذشتي نگو نه. بهتر از خودت من ...

آدرس : کليک کنيد
يه حسي رفته از قلبم که پشتم کوهي از درده چجوري از دلم کندي که اون حس ...

يه حسي رفته از قلبم که پشتم کوهي از درده چجوري از دلم کندي که اون حس بر نميگرده به دنبال يه تسکينم نه فکر کندن از اين درد تو ... ولي، يه دنياانگاري دلتون گرفته.

آدرس : کليک کنيد
حافظ (غزليات)/هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود - ويکي‌نبشته

13 دسامبر 2011 ... هر چه جز بار غمت بر دل مسکين من است, برود از دل من وز دل من آن نرود. آن چنان مهر توام در دل و جان جاي گرفت, که اگر سر برود از دل و از جان نرود. گر رود از پي ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود و متن آهنگ سالگرد حميد - ايران ترانه

يک سال گذشت و ياد تو هنوز نرفته از دلم يک سال گذشت و در پي يه آرزوي باطلم يک سال گذشت و ياد تو هنوز نرفته از دلم يک سال ... دلم گرفته خوب من بيا نوازشم بکن

آدرس : کليک کنيد
برگـــي از دفتــــردلــــــمـ

چرا با بودنت درد از دلم برنميداري و شادي را به اين زندگي بر نميگرداني که ما هم ... بابا ديروز نبودي ببيني وقت املا گفتن براي دختر همسايه چه بغضي گلويم را گرفت.

آدرس : کليک کنيد
رازهاي دل عاشق

رازهاي دل عاشق - حرف هايي ازدل عاشق ها. ... حتي يک ثانيه را با فرض بر اين که آنها خودشان از دل شما خبر دارند از دست ندهيد؛ زيرا اگر ديگر آنها نباشند، .... امروزم دلم گرفته.

آدرس : کليک کنيد
دنياي خسته دلم - سايه هاي زندگي من

بازم دلم گرفته اومدم مث هميشه بنويسم دلم ميخواد حرفاي دلموبريزم بيرون،خيلي وقته ..... صبرم لبريزشده اين من نيستم مينويسم اينها حرفايي هست که ازدلم سرازيرشدن.

آدرس : کليک کنيد
کد آهنگ پيشواز ايرانسل و همراه اول محسن چاووشي - انجمن هاي پيچک

15 دسامبر 2012 ... 3312318 بوف کور قطعه2( دلم گرفته از دلم که از تو دوره..)3312324 غم وشادي(توي اين خرابه ي متروکه،تو که نيستي همه چي مشکوکه..)3312325 غم وشادي ...

آدرس : کليک کنيد
آنچه از دل آيد. بر دل نشيند!

ازت انتظار نداشتم تو دل منو شکستي "داداشي". + نوشته شده در دوشنبه ... مرهمي جنس محبت ميذارم. *امشب آسمون گرفته نازنين ... ديگه از دلم گذشتي نگو نه. بهتر از خودت من ...

آدرس : کليک کنيد
يه حسي رفته از قلبم که پشتم کوهي از درده چجوري از دلم کندي که اون حس ...

يه حسي رفته از قلبم که پشتم کوهي از درده چجوري از دلم کندي که اون حس بر نميگرده به دنبال يه تسکينم نه فکر کندن از اين درد تو ... ولي، يه دنياانگاري دلتون گرفته.

آدرس : کليک کنيد
حافظ (غزليات)/هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود - ويکي‌نبشته

13 دسامبر 2011 ... هر چه جز بار غمت بر دل مسکين من است, برود از دل من وز دل من آن نرود. آن چنان مهر توام در دل و جان جاي گرفت, که اگر سر برود از دل و از جان نرود. گر رود از پي ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود و متن آهنگ سالگرد حميد - ايران ترانه

يک سال گذشت و ياد تو هنوز نرفته از دلم يک سال گذشت و در پي يه آرزوي باطلم يک سال گذشت و ياد تو هنوز نرفته از دلم يک سال ... دلم گرفته خوب من بيا نوازشم بکن

آدرس : کليک کنيد
برگـــي از دفتــــردلــــــمـ

چرا با بودنت درد از دلم برنميداري و شادي را به اين زندگي بر نميگرداني که ما هم ... بابا ديروز نبودي ببيني وقت املا گفتن براي دختر همسايه چه بغضي گلويم را گرفت.

آدرس : کليک کنيد
رازهاي دل عاشق

رازهاي دل عاشق - حرف هايي ازدل عاشق ها. ... حتي يک ثانيه را با فرض بر اين که آنها خودشان از دل شما خبر دارند از دست ندهيد؛ زيرا اگر ديگر آنها نباشند، .... امروزم دلم گرفته.

آدرس : کليک کنيد
دنياي خسته دلم - سايه هاي زندگي من

بازم دلم گرفته اومدم مث هميشه بنويسم دلم ميخواد حرفاي دلموبريزم بيرون،خيلي وقته ..... صبرم لبريزشده اين من نيستم مينويسم اينها حرفايي هست که ازدلم سرازيرشدن.

آدرس : کليک کنيد
کد آهنگ پيشواز ايرانسل و همراه اول محسن چاووشي - انجمن هاي پيچک

15 دسامبر 2012 ... 3312318 بوف کور قطعه2( دلم گرفته از دلم که از تو دوره..)3312324 غم وشادي(توي اين خرابه ي متروکه،تو که نيستي همه چي مشکوکه..)3312325 غم وشادي ...

آدرس : کليک کنيد
آنچه از دل آيد. بر دل نشيند!

ازت انتظار نداشتم تو دل منو شکستي "داداشي". + نوشته شده در دوشنبه ... مرهمي جنس محبت ميذارم. *امشب آسمون گرفته نازنين ... ديگه از دلم گذشتي نگو نه. بهتر از خودت من ...

آدرس : کليک کنيد
يه حسي رفته از قلبم که پشتم کوهي از درده چجوري از دلم کندي که اون حس ...

يه حسي رفته از قلبم که پشتم کوهي از درده چجوري از دلم کندي که اون حس بر نميگرده به دنبال يه تسکينم نه فکر کندن از اين درد تو ... ولي، يه دنياانگاري دلتون گرفته.

آدرس : کليک کنيد



دلم گرفته ازدلم
برچسب ها دلم گرفته ازدلم ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 2,909
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,909
  • بازدید ماه : 5,613
  • بازدید سال : 16,028
  • بازدید کلی : 918,401
  • کدهای اختصاصی