loading...
پاتوق دانلود
پاتوقی بازدید : 204 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

چکار کنم که شوهرم از رابطه مقعدی دل بکنه ؟ :: خانواده برتر

khbartar.blog.ir/.../چکار-کنم-که-شوهرم-از-رابطه-مقعد...
Translate this page
حالا اینا بماند من با عواقب رابطه مقعدی چیکار کنم احساس میکنم بهم ظلم شده چه جوری ..... ببینه ایاشما دچار عوارضشدی یا اینکه یه حرفی از مقالات که خونده به شما گفته ..... یا بچه ات بزرگ شده ویه بچه دیگه میخوای این بهترین راهه بعد یه سال هم دیگه اجازه نده ...

مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )

www.sonycard20.com/news/news_item.asp?NewsID...
Translate this page
Nov 7, 2006 - معصومه : سلام مامانم افسرده شده واقعا نميدونم چي کار کنم 15 سالم بيشتر ..... ريشه خراب است با اينکه با ما بزرگ شدي ولي مثل اونايي و الانم ديکه حرفاشو کامل کرده .... مهسا : متن بسیار عالی و اموزنده ای بود من امیدوارم که همه مشکلشون حل بشه. ..... دیبا حاجیها : تنها کاري که مي تونم بکنم گريه است مادر ديگه جلوي دوستام بهت ...

مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و ...

مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/
Aug 1, 2013 - مهسا می گوید: ... مریم می گوید: ..... یکی دیگه هم هست دکترای رشته خودمه ولی ظاهر چندان خوبی نداره اصلا موندم چیکار کنم. ... مطمعنی اصلا میخوای ازدواج کنی .... می توانید برای جلوگیری از تنش ها و اینکه این مشکل بزرگ نشود می توانید دلایل ... هزینه خرج زندگی شحصی خودم بکنم،بلکه از یک سری افراد متنفرم که دوست ندارم ...

اس ام اس شکست عشقی و عشق یک طرفه

sms.irfamily.com/اس-ام-اس-شکست-عشقی-و-عشق-یک-...
Translate this page
May 4, 2013 - گفتم: پس چرا تو پیر شدی ؟ ...... مریم اسم عشق منه … ...... الان خودت چیکار میخای بکنی یه جورایی فک میکنیم فقط خدا به داد و فریادم برسه نه بنده های ...

مهسا نصیری

mahsa-nasiri.blogfa.com/
Translate this page
مهسا نصیری - در انتـــــــــــظار کِــــــــــــــــــــه ... ؟ - مهسا ... هنوزهيچ‌چي نشده اين‌طوري رفتار مي‌كني، وقتي ببيني‌ش چي‌كار مي‌خواي بكني؟ بدبخت چرا ... سيامك: بزرگ مي‌شي يادت مي‌ره. .... اگه تو از زندگي‌ت سير شدي، مربوط به خودت ئه، اما من مي‌خوام زندگي كنم.

آینده - گفتمان ها

ayandehma.blogfa.com/cat-6.aspx
Translate this page
پسرم بزرگ شدی می خوای چیکاره بشی؟ - می خوام دکتر ... بعدشم که خیلی خیلی خیلی بزرگ شدم Brandweerman6 بشم... - به به چه فکر ... همه کارها رو من بکنم، اونوقت شما چیکار می کنی مادر؟ ...... دوست عزیز آراز مریم جان توی ماشین بغلی است. اشاره می ...

برای بزرگ شدن سایز سینه در خانم ها | زیباشو دات کام

www.zibasho.com/archives/6404/comment-page-4
Translate this page
برای بزرگ کردن سینه ها فقط از رازیانه استفاده نکنید میتوانید بجای رازیانه از .... مهسا می‌گه: ۱۳۹۳/۰۸/۳۰ در ۲۱:۰۱. سلام من سینه هام خیلی کوچیکند و خودم ۱۷ سالمه هر .... میخوام لاقل ۷۵ بشه راهنماییم کنید چیکار باید بکنم . ... میخام بزرگ شن چیکار کنم. ..... دلت برای ادمه مثه من تنگ شده به این زودی بمن بدبین شدی بعد بمن میگی بدبینم!

بهمن 1390 - آوای دلنشین

safoora-shahab.niniweblog.com/archive1390%7C11.p...
Translate this page
Feb 6, 2012 - همیشه حواسم بوده که زود به زود اینکارو بکنم تا هم نسوزی و هم خدایی نکرده ... دیگه واسه خودت خانومی شدی خیلی هوشیاری با کوچیکترین صدایی بر می گردی و می خوای ببینی چه ... خوب چیکار کنم تو که لباس مشکی نداری چشم ... که بزرگ شدی بخونی و بدونی که چه راه هایی رو طی کردی تا به اینجا رسیدی ... مرسانا و مامان مهسا.

تیر ۱۳۹۱ - خاله آذر

khaleazar.blogfa.com/9104.aspx
Translate this page
بعد از معاینه کامل،ازش به آرومی پرسیدم پریود شدی؟ ... و تا مدتها یکی از بحث های اصلی بچه های کلاس و مدرسهمریم بود. ... بهش گفتم میدونی برای اینکه یه دختر بتونه به مرحله ای برسه که بزرگ بشه،ازدواج ... تو متوجه هستی داری یه کار خلاف از من میخوای؟ ... رفتی یه مطب دیگه و گفتن کی این گواهی رو به تو داده،همکار من چیکار میتونهبکنه؟

برای او مینویسم شاید روزی بخواند.....

www.nagoonemishe.blogfa.com/
Translate this page
مهسا..منم گفتم چیه گفت مهسا سعید توجه به حرفش نکردم گفتم خب چیکار کنم گفت مهسا ... گفت میخوای باهم دیگه دوباره دوست بشیم منم که خیلییییی شوک زده بودم .... اول که دوباره باهام دوست شدی میدونستم همش از روی ترحم باهام دوستی اشکال نداره تموم ..... بود توهم اینجوری بهش بکن اذیتش بکن اونم هم باز میگه نه منم به مریم گفتم مریم ...

پاسخ به پنجمین سری سوالات جنسی و زناشویی - سلامت نیوز

www.salamatnews.com › خانواده
Translate this page
Mar 24, 2012 - هرچی هم بهش میگم چرا اینجوری شدی میگه من عوض نشدم به نظر شما چیکار کنم دوباره بیاد به سمت من؟ پاسخ پزشک: باید دلیلش را پیدا بکنی و بعد ببینی که راه چاره با شما .... آقاي دكتر مشكل بزرگ من ضعف جنسي است يعني عدم نعوظ كامل كه در طول اين ..... در نوع لذت شريك جنسي تاثيري دارد؟ 1392/09/26 11:05. 3 9. مهس
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 9893
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 1,825
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,825
  • بازدید ماه : 4,529
  • بازدید سال : 14,944
  • بازدید کلی : 917,317
  • کدهای اختصاصی